Pages

Monday, October 17, 2016

Sinine hobune nimega Muu

See on mu noorema tütre kaisukas. Esimene heegeldatud loom, mida ma alustasin (aga enne alustasin ja lõpetasin kaheksajalad, kui selle valmis sain). Seega kõige esimesed katsetused looma vormida on sellega üle elatud ja kõvasti oodatud ja harutatud (: Suve alguses alustasin, aga alles suve lõpus tuli uuesti inspiratsioon peale ja sain sügiseks tehtud ka.

Suve alguses (või isegi kevadel) sain ämmalt suuure toki puuvillast lõnga, meheõde oli kunagi ostnud. Tegin Capri 50 g tokiga võrreldes pilti ka. Kõik teised lõngad, mida kasutasin, olidki Capri omad.


Seda nähes hakkas mõte liikuma (: Olin juba ammu tahtnud mänguasjade heegeldamist proovida ja sellega tuli hea võimalus. Aga mida sa ikka nii sinist teed? Mu pesamuna on sündinud sinise puuhobuse aastal, nii et mõtlesingi talle sinise puuhobuse teha. Rootsis on need populaarsed, natuke uurimist ja selgus, et nimi on neil dalahäst. Populaarseim on vist tegelikult punane hobune, aga mulle on just sinine meelde jäänud.
Välja näevad sellised:

http://www.nordiskamuseet.se/webbutik/produkter/hantverk/dalahast-2
Nagu ma enne kirjutasin, siis aega võttis korralikult ja harutamist oli vist rohkem kui heegeldamist (alguses tuli liiga suur). Samas ma ei kujutaks ette, et mingi juhendi järgi tegema hakkaks, lõpuks läheb ikka omasoodu (: Eestkujuks oli tegelikult üks pilt küll, aga lõpptulemus on üsna erinev:

http://www.ravelry.com/patterns/library/horse-piem

Enne, kui ma nende lõputute juustega valmis sain, oli loom juba lapsel kaisus ja pidin salaja pärast uinumist ära tirima, et lakk valmis saada (: Tegelikult oleks isegi pikemaks võinud teha seda, aga endal oli kopp ees ja laps ka ei kannatanud enam oodata. Nimeks sai talle Muu (laps teab küll, et tegelikult on hobune, aga no kui Muu, siis Muu).

Pildid ka lõpuks:





Suur tänu kõigile FB Käsitöö grupi liikmetele, kes mind nõuga aitasid. Ja erilised tänud veel Helinale ja Hellele, kellega asja arutatud sai (:

0 comments: