Pages

Monday, October 17, 2016

Istumispadjad lasteaeda

Mõlemad mu tütred alustasid sügisel teed uues lasteaias. Õigemini noorem esimest korda ja vanem oli eelmisel sügisel mõnda aega ühes teises lasteaias.
Vahetus toimus küll kolimise tõttu, aga olen uue lasteaiaga väga rahul, sest ma saan seal palju rohkem panustada kui varem. Teised meisterdused veel tulevad, aga esimesena said valmis istumispadjad hommikuse juturingi jaoks.

Minu aplitseerimistehnika oli seekord selline, et esmalt liimisin tähed-linnud patjadele ja siis õmblesin ääred üle. Liimiriidega ei viitsinud mässata ja see liim on mõnus kummine lõpuks, kautšuki baasil. Natuke küll oskamatusest mäkerdasin sellega, aga väga paistma ei jää, kui ei uuri.

Tumedam osa mõlemal on teksa, must või väga tumetumesinine, paari panin selle siniste kangastega. Esimesel tegin pealiskanga õhema (nõukaaegne sitsiriie), teisega olin juba targem ja panin nii üles kui alla teksa, on tugevam kangas ja lihtsam aplitseerida.

Tegelikult on tegu üldse padjapüüridega, et puhastamine lihtsam oleks. Sees on vanad diivanipadjad vms, mis Lauraliisi piltidel paistab. Esialgu paningi sisse veidi täidlasema padja, et oleks parem pildistada, Hanna piltidel on juba nö õige padi sees.

Kuna Hanna oma valmis õhtul hilja ja hommikul oli vaja juba lasteaeda kaasa haarata, sai pildid tehtud hommikul lambivalguses. Pärast küll parandasin värvi veidi, aga eks need pildid sellised kehvakesed said.




Muide, siin piltidel olev vahtralehelillekimp on ka minu tehtud, natuke aitas Hanna ka (:




0 comments: