Pages

Saturday, July 16, 2016

Sinine lapiseelik

Tegin oma esimese lapiseeliku. Tegelikult teise, aga ütleme siis nii, et esimese õnnestunud variandi. Päris esimene oli lapseseelik, aga värvli tegemine ebaõnnestus ja ma pole viitsinud seda parandada, seega pole see ka blogisse jõudnud.

Seekord olin ettenägelik oma laiskuse suhtes ja tegin värvliosa vanadest teksadest. Mõne lapi tegin ka püksisäärtest. Piltidel paistavad need väga silma, aga tegelikult vist ei ole asi nii hull, sest muidu ei karju väga.

Allääres poest ostetud "niplispits", lapid on pooleldi taaskasutus, pooleldi uus. St üks kangas on päris uus ja teine on nõukaajast säilinud ja kasutamata (tänan, Kairi!). Siniste roosidega kanga sain mina omale seelikuna, osa sellest läks minu esimesse lapitekki, ülejäänu panin ühele kotile voodriks, mille nüüd jälle seelikuks ümber tegin.

Tegelikult pidi olema veel üks lapirida, aga sellega jäi pikkus väga halb, nii et jätsin ära, muidu oleks pidanud juba maani seeliku tegema. Võimalik, et teen sellest lasteseeliku (pikkust 3m, peaks paar rida saama küll). Eks näis, kas kumbki tahab omale või õnnestub mul natuke juurde panna ja mõlemale teha (:






PS: Kes seda oleks osanud arvata, et mulle sinine värv nii meeldima hakkab, et lausa endale siniseid riideid õmblema hakkan! Veel mõni aasta tagasi ei kannatanud ma seda värvi üldse.

0 comments: