Pages

Tuesday, April 3, 2012

Kotid ja heegeldamine.

Ega ma ikka päris looderdanud ka pole, kuigi midagi Suurt ja Ilusat näidata ei ole. Seekord on Väike ja Lihtne - kotid. Vaatasin, et lõnga ja muu modru kastis on korralagedus - tuli korda teha. Tegin kotid. Heegelniitide, tikkimisniitide jms asjade jaoks. Lõngajuppide ja kõlaasjade jaoks on veel kotte vaja, aga masina taga ei kannata kaua olla - närv ei pea vastu ja sõrmed kõrbevad ära (: Ehk siis Tšaika õmbleb küll, aga uuema masina harjumus on endiselt sees. Paraku pole uuemat masinat minu käes.


See rohelisemummuline riie on minu arust jube vinge. Mul on seda õnneks rohkem, seega saan üsna mitu asja teha. Näiteks on mul plaanis lühikesed püksid. See on selline õhem (ilmselt) puuvillane riie. Kujutan ette, et suvel võib nendega täitsa hea olla.
Sinine kott on ammu-ammu õmblusmasina prooviks tehtud. Materjaliks suvaline sitsiriie, mis seal juhuslikult talla all oli.


Lisaks kottidele heegeldan ka. Töö läheb maru aeglaselt, sest heegeldusimpro pole mu parim külg. Aga ma annan sellest halvemast küljest oma parima. Ja natuke on selle kiire asjaga veel aega ka. Näha on, et tegu on veel pooliku asjaga. Ja minu käes see valmis ei saagi - tegemist on heegeldatud osaga kleidist, mida mina ei õmble. Õmmeldakse hoopis mulle. Kui valmisasjast peaks mõni ilus pilt tulema, näitan ehk siingi.


Muidu on käsil veel Sada Asja. Nagu ikka. Endiselt loodan leida kuskilt giljotiini (pole siiski aktiivselt otsimisega tegelenud - häbi mulle, inimene ootab). Ja kohevarsti hakkan omast tarkusest nahaga mässama. Vot see saab olema huvitav ja loodetavasti ei keera ma midagi suurejooneliselt persse. Sest seda oma tarkust seoses nahast asjadega pole mulle veel piisavalt kogunenud... ometi ei võinud ma seda varem tunnistada.

0 comments: