Pages

Saturday, February 4, 2012

Valge titepostitus. Müts ja sokid.

Nagu lubatud: järjekordne titepostitus. Seekord valgest maavillasest müts ja sokid. Peaksid olema komplekt. Sokid on sokid, aga mütsiga pole väga rahul. Lohutan ennast sellega, et see on esimene ja küll teinekord paremini teen. Võimalik, et sokid on mütsiga võrreldes liiga väikesed (või vastupidi), aga küll ma neid sokke juurde jõuan teha, kui ühed vahepeal väikeseks peaks jääma.
Idee poolest hakkab neid kandma üks juulis sündiv siputis (:

Ühtlasi on see komplekt ka isetegija.neti aastaprojekti "Värvispekter 2012" jaanuari töö. Jäin lisamisega paar minutit hiljaks, sest neile ei sobinud mu pildi suurus (kuigi see mahtus etteantu piiridessse). Proovisin kangekaelselt mitu korda, kuni veel väiksemaks tegin ja sinna see aeg läks. Mis teha, esimesel kuul kohe hilinemine. Veidi negatiivne maik jäi nüüd külge, aga eks ma proovin edaspidi tublim olla. Veebruari värv on punane ja mul pole veel ühtegi ideed. Algus pole üldsegi paljutõotav. Teades, mis mind aasta jooksul ees ootab, pean vist ka hakkama piirduma esitustega a la "heegeldatud lumehelves", samal ajal kui mõni võib-olla kaks kampsunit esitab. Olgu, pole vahet... suurusest pole keegi rääkinud. Ja võib-olla pole ma hetkel väga entusiastlik hoopis sellepärast, et ma julgesin täna korraks õue minna ja see külm tabas mu pead nagu vasar. Peaks vist Veebruari tööna ühe korraliku sooja mütsi tegema... ei, see võtab liiga palju aega. Mul on veel mitu muud asja ka teha.

Ma nüüd lõpetasin nutu ja hala. Järgmise korrani (:




0 comments: