Pages

Tuesday, February 25, 2014

Tegelustekk

Kunagi, kui oma esimese lapitekiga valmis sain, lubasin endale, et ealeski ei pane ma enam lapitekki erinevaid materjale kokku. Seal oli neid ikka tõesti erinevaid, venivaid ja mittevenivaid ja silmuskoelisi ja labaseid... üsna paha oli nende kokkuõmmeldud lappidega pärast tegeleda (:

See on mu kolmas lapitekk ja juba ma jõudsin seda lubadust murda. Siin on küll põhiliselt puuvillased kangad, aga on ka mõni lapp fliisi ja mingit kahtlast materjali, millest kunagi voodipehmenduse tegin. Aga kokkulangevuse suhtes tuli välja parem kui kunagi varem, nii et vähemalt mingigi areng on toimunud (:

Kõige alguses tahtsin teha absoluutselt suvalise järjestusega lappidest teki. Ma ei saanud sellega hakkama ja mõistus organiseeris automaatselt lappe mustritesse. Ma ei saanud sinna midagi parata. Põrandale ladusin kõik ilusas järjestuses, õmblesin ribad kõik õigesti kokku ja siis need ribad omavahel olin suutnud täitsa sassi ajada. Õigemini 2 tk tagurpidi sisse õmmelda. Õnneks on asi endiselt piisavalt sümmeetriline, et päris kohe silma ei hakka, aga kui tead, et need seal on, siis häirivad iga kord :D Mis seal ikka, tuleb üle saada. Harutama ma ei hakanud, aga teinekord tasub ikka enne kinniõmblemist üle kontrollida. Viimase vea muidugi avastasin alles piltidelt.

Kaared on pärit eelmiselt tekilt, aga see tekk ise oli lirakas ja üsna kole ka, nii et tahtsin uue teha. Vahel on kahekordne villane vatiin, nii et põrandal ei tohiks külm ka hakata.

Kõigepealt oli plaanis veidi huvitavam tekk, kus oleks palju asju, mida näppida, aga otsustasin, et seal peab lamada ka saama ja piirdusin erinevate materjalidega ja ühe peegliga, mis on pärit sellelt eelmiselt tekilt. Kõike muud saab kaarte külge riputada, kus ongi praegu vaid plastmassvidinad, küll kõige muuga jõuab tegeleda.






0 comments: